Olivia H -

Tintin

2012-01-14 | 21:46:00 | Kategori: Music & Movie
Igår var jag och Jolin och kollade på "Tintin and the secret of the unicorn". Den vra förvånansvärt bra faktiskt. Hade inte trott att den skulle vara då bra som den var.
Anledningen till att vi var på bio för att hon skulle få det i födelsedagspresent. Vi åkte in till Heron City tidigare för att vi skulle äta där. Det blev Thai-mat, som Jolin förövrigt aldrig hade ätit tidigare, och det var supergott.

Pappa Gick på "Hamilton - I nationens intresse", men han fatade först inte att det var premiärdag igår, så han svor lite över att det var så mycket folk tills han såg en reklamskylt för filmen och att det stod "Premiär 13 Januari". Så smart pappa har man.

Tintin får i alla fall Betyg 4/5
♥♥♥♥♥
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0