Olivia H -

HEMMA!!!!!!!!!!

2012-07-08 | 23:28:00 | Kategori: Gransnäs - Juni 2012
YEY! Äntligen hemma är väl det vanligeste man skulle säga, men inte för mig inte... Jag vill inget annat än tillbaka till Gransnäs. Helst av allt skulle jag vilja spola tillbaka tiden och göra om allting.
Dessa tre veckor har varit helt underbara! Skulle vilja beretta om allt som har hänt, men ska jag vara helt ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg. En dag känndes som två dagar för att det hände så mycket.
Har också en del bilder som ska sorteras och redigeras, men det får vänta tills jag kommer hem från London sen...
 
Min underbara vän som jag har saknat något enormt!

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0