Olivia H -

Sol och bad i mängder

2012-07-30 | 14:13:00 | Kategori: Gransnäs - Juni 2012
Yo peeps!
 
Sitter och väntar på att Jolin ska komma så vi kan åka iväg och bada. Är hemma nu och komer troligtvis att vara det resten av veckan också. Det ska bli himla skönt!
Vaknade vid tio av att morfar kom och knackade på dörren, men klev inte ur sängen förrän vid ett. Det blev en riktigt lång sovmorgon... Jolin sov över så vi gick inte och la oss förren vid kvart i tre igår, eller det var då vi hade fått ur oss all överskottsenergi. Vi var övertrötta och hyper och käkade godis, vilket ledde till ännu mera flummande. Men himla kul hade vi!
 
En bild från ett annat kul ställe med massor med roliga människor, nämligen Gransnäs. Har nästan redigerat klart alla bilder nu så snart kommer det upp flera!

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0