Olivia H -

The Hunger Games blandat med One Direction

2012-07-19 | 22:45:00 | Kategori: Music & Movie
Yo peeps!
 
Äntligen är jag hemma från en underbar dag med bästavännen i Stockholm. Gick och kollade i klädaffärer, fikade och kollade på "The Hunger Games". Så jäkla bra den är!!! Hade inte sett den innan {lite seg när det gäller biofilmer...} men den var så himla bra! Och självklart dog jag när jag såg Josh Hutcherson...
 
Hur som helst. För alla One Direction-fans där ute så kan jag meddela att jag såg Savan Kotecha {killarnas Vocal koach i X Factor} idag på Stockholm södra. Riktigt nice! Och det var till och med fans som satt utanför studion ,som de var och spelade in i nu i maj, och väntade på killarna. Tjerjer, tjejer, tjejer... När ska ni förstå att de inte kommer att komma till Sverige på ett tag?!
 
Jaja, men för er som också är lite sega så kan jag varmt rekomendera att se "The Hunger Games" och läsa böckerna.

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0