Olivia H -

Varberg

2012-07-23 | 21:49:00 | Kategori: Life By Me
 
Usch vad jag hatar att jag inte har en bärbar dator... Vill så gärna ha en bärbar dator, men plånboken säger nej...
Sitter just nu i min farbrors rum för att kunna sitta vid datorn, men internet är segt som tusan. Ska ändå bara vara här tills på torsdag så jag tror att jag överlever. Riktigt tur att jag han köpa en ny mobil {bild kommer upp när jag är hemma...}.
Hade tänkt att passa på att fota lite när jag ändå är här nere så det blir nog att fota lite outfitbilder och på småkusinerna. Tyvärr så kommer outfitbilderna inte att komma upp förrän på torstag eller fredag. Jag vet inte riktigt... Har nämligen masor med bilder från Gransnäs som fortfarande inte är redigerade och bilder från London som inte är rensade. Blir bara att sätta igång och jobba lite då när man kommer hem med andra ord.

KOMMENTARER
Jonna Erlandsson

sv: åh, tack så hemskt mycket :D

2012-07-27 | 13:59:57
Hemsida: http://jonnaerlandsson.se/blog

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0