Olivia H -

Vas happenin??

2012-07-28 | 21:57:48 | Kategori: Daily life
Hello!
 
Har inte kunnat uppdatera någonting idag för att jag har jobbat hela dagen. Har fixat med lite saker som behövde fixas. Då hinner man inte riktigt att uppdarea bloggen så bra...  Har inte kunnat göra det på flera veckor faktiskt, vilket jag är väldigt ledsen för, men nu är det ju så att jag har sommarlov och har inte hunnit med så mycket som jag har velat tyvärr... Eftersom att jag var borta de tre första veckorna har jag försökt att bara ta det lugnt och vara så mycket med mina vänner och min familj och prioriterar inte bloggen i förstahand.
 
Detta är en av de två saker som jag har gjort idag. Bilden är tagen på LCD-skärmen på kameran med mobilen, så inte bästa kvalitén, men bättre bild kommer när jag kommer hem och har tillgång till min dator... Då kommer även outfitbilderna som egentligen skulle komma upp igår.

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0