Olivia H -

"Well you can take me down with just one single blow..."

2012-07-17 | 16:01:00 | Kategori: Gransnäs - Juni 2012
Har inte bloggat på hela dagen för att jag har aft fullt upp med att redigera bilder från Gransnäs. Kommer inte att lägga upp alla bilder här, men några kan ni ge er på kommer upp, men inte förrän jag hra redigerat klart dem...
 
Annars har jag bara chillat. Skaffade en ny mobil i lördags och igår vra jag vid Skansundet med Jolin, Ida, Simon {Idas lillebror}, Johan {Simons kompis}, Linn {Johans lillasyster}, Ebba och Anna {Idas kusiner} och Henrik {Idas pappa}. Blev mycket förklaring av personer, men men... Det var mysigt. Vi åt middag, spelade minigolf och åt glass.
Sen åkte vi hem till Ida igen och åkte lite vattenskoter. Att sitta 4st på en vattenskoter för 3 pers fungerade förvånansvärt bra.
 
Några av tjejerna från gruppen. Fr. v. Kajsa, Karro, Emma och Linnea.

KOMMENTARER
Linda (ledare)

Finfina bilder :) du är så grym!

Svar: Tack så mycket! :D
Olivia

2012-07-17 | 22:43:44

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0