Olivia H -

I kreativa stunder

2012-06-10 | 21:29:00 | Kategori: Övrigt
Känner mig väldigt kreativ för tillfället. Har pillat med en ny design (headern är snart klar),  har gjort ett försök till att göra en sminkning och håruppsättning till skolavslutningen och så ska jag skriva lite på en ny deckare. Inte till skolan denna gången, utan jag gör det frivilligt. Bara att släppa lös alla tankar, fantasier och hemskheter som kan ploppa upp i min hjärna...

Förra deckaren jag skrev var en som vi behövde skriva i svenskan, men om någon skulle vara intresserad så skulle jag kunna lägga upp den här också. Bara att säga till, men jag varnar er: min fröken tyckte att den var bra, men i en bit av deckaren var det knappt att hon ville läsa klart...

Vad den nya deckaren handlar om, jo om dessa fina pojkar...
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0