Olivia H -

“Courage is the discovery that you may not win, and trying when you know you can lose.”

2012-03-17 | 22:23:00 | Kategori: Sportande
Idag spelade jag ju som sagt ringette SM för ungdom. Det gick till en början sådär, men det blev bättre och bättre. Att gå från att ligga under med 3-0 till att göra fyra lika när slutsignalen går är riktigt bra för det var väldigt jämnt. tyvärr så förlorade vi och tog där med silver, men silver är ju bättre än brons eller ett komma sist.

Idas kommentar när vi kom in i omklädningsrummet efteråt, och alla var super ledsna, var bara för underbar. "Men ni vet den där ramsan 'ettan förlorar, tvåan vann' passar riktigt bra nu eller vad säger ni?!" och sen en stund senare ramlade hon så att alla började skratta! Bästa ever!

Gammal bild från Finland...
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0