Olivia H -

ESC 2012

2012-05-26 | 21:07:00 | Kategori: Music & Movie
Ja, just nu sitter jag och håller på med en ny header. Tycker att det är dax för en ny desoign snart. Älskar bildspelet, men det är lite grejer i min design som inte fungerar... Ska göra en ny istället för att försöka rätta till grejerna.

Nu är det dags för Eurovision Song Contest. Någon som ska kolla? Såklart ska jag göra det och i år ska jag inte somna {brukar alltid säga så, men lyckas alltid somna iaf...}, men vi får se hur det går. Vem vet, jag kanske somnar efter första bidraget.

Mina två favoriter.

Kommer vara inne på twitter och skriva där under tiden. Klicka här för att komma till min twitter om ni inte redan följer mig.
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0