Olivia H -

Estocolmo

2012-05-11 | 14:36:30 | Kategori: One Direction
Yey!
Idag blir det att åka upp till våran fina huvudstad Stockholm med finaste vännen Jolin.
Vad Jolin ska göra i Stockholm: Köpa strumpor på American Aparel {det är typ därför vi ska dit egentligen} och följa med mig och leta efter mina boys i One Direction.
Vad jag ska göra i Stockholm: Leta efter One Direction och hänga med Jolin och köpa strumpor.


Att hitta One Direction verkar inte bli så svårt pga allt kaos som är där och fans som förstör så att Paul är helt pissed off! Fattar inte allt folk beter sig som vilda apor och är helt crazy. Jag menar, lite respekt får man väl ha?! Kan inte fatta att detta kanske blir sista gången de över huvudtaget kommer till Sverige {förutom på deras Europa tour}! Kan inte folk som bor i Stockholm och de som beter sig som apor bara ta och lugna ner sig. Jag säger fortfarande inte att det är alla som beter sig som vilda djur, men vissa gör det och igår var det till och med en tjej som bröt benet pga allt kaos. Alla som står utanför studion kan väl bara hålla käft {ursäkta språket} när de försöker spela in och sjunga när de är utanför?
Jag vet mycket väl att alla vill träffa dem, men de är faktiskt här för att jobba och inte för att träffa fansen. Och om ni får träffa dem, uppför er! Alla som vill träffa dem kan/får inte möjlighet till det. Jag ska upp idag för att se om jag ens kan få en skymt av dem, men det verkar inte som om jag kommer det pga allt som har hänt...

Jag kännde bara att jag behövde få detta ur mig för att jag blir så himla sur på folk som inte har någon respekt för killarna och speciellt inte för alla andra som är där för att försöka kunna se något av dem...


KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0