Olivia H -

Weekend

2012-05-01 | 21:31:00 | Kategori: Life By Me
Yo peeps!

Har haft fullt upp hela helgen. Har varit på en spontantrip till Varberg och träffat småkusinerna och farmor och farfar. Riktigt trevligt.

I söndags var jag på tjejkväll hemma hos Josefin. Det var jag, Jolin, Linnea, Ida och en tjej som heter Martina där. Vi hade det riktigt kul, men såklart kom jag en halvtimma försent för att vi inte åkte från Varberg förrän vid ett-tiden och det tar typ 4.5 timmar därifrån...

Imorgon blir det back to reality. Det ska både bli ganska skönt men ändå inte. Vill träffa kompisar och vara social, men jag kommer nog inte att orka att gå upp kl. 06.00 imorgonbitti. Usch...

En bild från igår när jag och Jolin fotade lite.
Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0