Olivia H -

Nystart

2012-09-29 | 22:06:00 | Kategori: Övrigt
Som ni kanske har märkt så har jag raderat massor med gamla inlägg som jag ansåg som meningslösa. För att inte få bloggen lika meningslös som den har varit förut tänkte jag satsa mer på fotandet. Bloggen ska bli mer fotoinriktad, men jag kommer fortfarande skriva lite om vad jag gör på dagarna och om det är något speciellt som har hänt/händer. Hade först tänkt att starta en helt ny blogg, men sedan bestämmde jag min för att behålla denna och bara ändra innehållet. Så inget mer "idag var jag i skolan........ sjukt trååååååkigt!!!" utan mer bilder och liiiite mindre text. Hoppas ni gillar det och välkomna till nystarten av lovleyflower.blogg.se!!
 

KOMMENTARER

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Mitt namn är Olivia och jag är 15 år. I bloggen kommer du att få se allt från självporträtt till hockey bilder och följa med mig i min vardag och på min resa till att bli fotograf!

Välkommen! ♥



RSS 2.0